161109

God morgon!
Var riktigt usel uppdatering igår, var verkligen på skitkasst humör. Anledningen till varför är inet jag skriver om här..
Men i lördags kom Nina och Jocke hit och kolade på Iron Maidens konsert. Jag var inte ett dugg intresserad av det, så jag satt vid datorn. Sen kom Elin och Dennis hit för mamma skulle ut. Så de sov över här. Sen vet jag inte hur mycket de sov.. Vi har ju ett Playstation 3..

Idag ska jag städa lite grann. Elda står också på listan. Ska försöka fylla i F-skatteblanketten, så jag kan börja med shopen snart nångång. Ska höra med mor om hon har tid att hjälpa mig med det jag inte kan fylla i själv.. Så jag inte gör fel..

Nej, dags att borsta tänderna och hämta in ved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0