171109

God morgon! Klev upp 10 idag. Vad skönt det är att ha sovmorgon varenda jäklarns dag! Jag älskar det!

Idag har jag inga större planer, förutom att cykla och kolla på Desperate Housewives. Det är ett åste, så det får man inte missa.

Den fjärde December är både jag och Jerry bjuden på 20-årsfest hos Sandra. Den ska vi förmodligen gå på. Jerry skulle bowla med jobbet då också, men efter det ska vi sticka dit. =)

Det märks att Stina börjar bli uttråkad av att vara inne hela dagarna nu. Hon anfaller fötterna på en, bara sådär rätt vad det är. Hon blir typ helt mordisk, precis som om hon ska försöka gnaga av foten på en. Så brukar hon inte göra, så jag antar att hon bara har fruktansvärt tråkigt. Eller som när hon börjar tok-leka med mitt hår. Hon blir lika mordisk då, eller med mitt finger.. Eller så är det så enkelt så att hon hatar mig.....

Fick lov att halvt bada Gustav igår kväll. Han kom springandes utifrån och in och hade då förmodligen precis bajsat och råkat kliva i det. För baktassarna var full i bajs och luktade fan! Först provade jag bara att skölja av tassarna på honom, vilket inte var populärt. Så vi torkade honom och lät honom vara en stund. Men det funkade ju inte, så jag fick bada honom igen. Fick ta nåt schampo och tvätta fötterna med på honom. Så det tog ju lite längre tid, eftersom det skulle skäljas ur ordentligt. Gud, vad han jamade ynkligt. Försökte komma loss, precis som om det gällde livet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0