God tårta



Tårtan vi gjorde i fredags och lördags. =) En hel plåt blev det, så det räckte gott och väl. Finns fortfarande kvar en jäkla bit. Ruskigt god var den.

Klev upp 9 nu och det kändes som att jag försökte släpa mig upp klockan 4 på morgonen. Varför är man så trött vid den här tiden för..? =S Har liksom sovit i 8 timmar i alla fall, cirka, så det är ju inte för lite..
Ajja..

Bamse är här nu. Jimmie tog honom i helgen istället. Han var här och lämnade Bamse vid 6-tiden imorse. Men då var jag såklart inte vaken, så han var här och kastade in honom bara. Vet inte om han hann komma innan Jerry åkt till jobbet..
Bamse är tydligen lite dålig. Han har rännsketa och flåsar jättemycket. Fast nu flåsar han inte, nu är han som vanligt. Han kanske bara hade hemlängtan..

Idag blir det att städa lite. Sen har jag inga andra planer. Ska tvätta upp allt också. 3 knökfulla lass..

Kommentarer
Postat av: Söstra

Såg ju skitgod ut! :D Var det nåt kalas eller var ni bara sugna på festmat? :D Kramen kramen.

2009-11-23 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0