Klippningen skitsnyggt

Att Pv & Fv var pojk- och flickvän... Så långt tänkte jag inte ens. ;) Haha

Ja, nu är man nyfriserad i skallen. ;) Blev riktigt snyggt om jag får säga det själv. Ni kan få se en före och efterbild lite senare, telen ligger på laddning just nu. Blev den vanliga frisyren, uppklippt och snedlugg..
Gud, så roligt hon hade åt min frisyr jag hade när jag klev in. Hon mätte ju håret och hade sig och det var ju såklart inte jämnt, inte direkt nåt proffsjobb. Jag drog en liten lögn för henne och sa att det var en kompis till mig som klippt mig, ville inte erkänna att det faktiskt var jag själv. :$

Idag ska jag in på Arbetsförmedlingen klockan 14, ett möte för jobbgarantin. 

Nej, läsa lte bloggar och Facebook nästan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0