Konstig dröm..



Det har jag fixat nu, så nu ska det gå att kolla på klippet. Nu vet jag det till nästa gång det kommer in ett videoinlägg på min blogg. =)

Idag ska jag städa igen och sen ska jag bli klar med blanketten har jag bestämt!

Jäkla sjuk dröm jag hade precis innan jag vaknade imorse.. Jag drömde att Harry Flynn i Uncharted hade kidnappad mig och tvingade mig att leva som en slav, då min uppgift var att bli påsatt av negrer.. Men sen helt plötsligt fick jag vara med när de skulle spränga hus, döda folk med getingar o hej å hå.. Det var skönt att vakna ska jag säga. ;) Får nog sluta spela ett tag. :P

Nej, nu ska jag in på Facebook och sen ska jag börja städa.

Kommentarer
Postat av: Söstra

Känns som om Jerry borde känna mindrevärde ;D Moahaha.

2009-11-19 @ 12:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0