Pyntat

Hallå igen! Nu har vi julpyntat lite grann här hemma. Första advent är ganska lagom att göra det på tycker jag.
Var in på Ikea en sväng idag också. Handlade nya gardiner. Svarta och röda, som ska sättas upp här i stora rummet till jul. Men då måste jag sy de lite först, för det fanns inga öglor, eller hål, eller vad det nu kallas på gardiner. Men för 19 kronor st kan jag gärna göra det.

Ska fanimej börja släpa mig upp klockan 9 på morgarna nu. Ut och gå en promenad igen, så man vaknar till. Rätt onödigt att sova bort hela dagen, det kan man göra på helgen. ;)

Kommentarer
Postat av: Söstra

Vad önskar du dig i julklapp? :-o Du behöver inte handla - för jag vet ju att ni har det snålt nog så det räcker, men jag lyckades få rätt bra lön nu inför jul, så då vill man ju handla åt sin lilla snutte :-D

2009-11-29 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0