Tjo! Har nyss varit ti...

Tjo! Har nyss varit till Örebro en sväng. Det skulle köpas nya sätesfodral till bilen. Han ville väl att jag skulle kunna åka med honom..
För det är ju en sak, som de flesta säkert inte vet om mig. Jag har ganska mycket basillskräck mot folk som jag inte känner, eller som jag bara känner lite. Jag tycker det är jätteäckligt när man har nån ny bil, för då sitter jag bara och tänker att det har setat kanske 30 andra människor just här och pruttat ett antal gånger. Eller när man är hemma hos nån man inte känner och ska fika.. "Tänk om han/hon inte har diskat mitt glas bara för att jävlas med mig..."
Knäppt, jag vet!

Men nu håller jag på att ska måla naglarna. Tog det n istället, i och med att vi nu skulle till stan.. Ska försöka mig på en "svampmålning". Kan försöka ta en bra bild och lägga upp, om jag lyckas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0