Dagens lilla planer

God morgon!
Idag var jag faktiskt riktigt trött när klockan ringde klockan åtta. Men det är bara att slita sig upp. Tio minuter senare är man ju vaken.
Tisdag idag, världens bästa tv-dag! För det är nämligen Dating in the dark, Cougar Town och mitt därimellan är det Desperate Housewives!

Men idag ska jag först (snart) gå en promenad och sen göra lite benövningar, och sen ska jag fixa med håret och sen blir det att försöka göra en header. Sen är jag redo att börja blogga på den nya!
Men jag har så dålig fantasi när det gäller att göra bloggheadrar.. Får kolla runt lite och försöka norpa nån liten ide från typ tusen andra. Inspirtion kallas det väl?

Igår var katterna ute precis hela dagen! Till och med Stina. De njöt väl av vädret. In och käka, sen ut fort som fan!
Stina har nog till och med börjat gjort ifrån sig ute. För lådan har varit orörd i ett dygn. I förgår tömde jag den, och den är fortfarande orörd. Så det blir mer än ett dygn.
Och det gör ju inget, jag hatar lådan faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Söstra

Katter tycker det är "roligare" att göra sina behov ute när det är fint väder. Men det blir värre när det blir kallt igen, då kommer lådan vara ett måste. :P

2010-04-13 @ 09:14:51
URL: http://coonsara.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0