Fruktansvärd träningsvärk...!

God morgon, mina vänner!
Idag har jag en sån fruktansvärd träningsvärk! Jag kan knappt gå.. Mest värker det i mina skinkor. Så det blir en betydligt lugnare promenad idag. Dessutom får man väl stretcha ben och rumpan lite efteråt. Trodde inte det var så viktigt efter en promenad, men tydligen så...!

Idag är det April och första dessutom! Jag ska passa mig hela dagen, precis som varje år. Jag hatar faktiskt det här datumet, för ni som känner mig vet säkert att jag hatar när folk lyckas lura mig.
Så vill du fortsätta vara min vän hela dagen, gör du bäst i att låta bli!

Sitter och dricker en kopp te och ska snart ge mig ut igen. Gud, vad jag längtar till första Maj, för då ska jag ta måtten igen. Ska bli kul och se vad som hänt efter att ha gått varje vardagsmorgon. Dock kommer jag inte kunna gå imorgon för då blir det att packa osv. Vi ska ju till Stockholm i helgen. Jag är faktiskt lite smått ledsen över att det inte blir nåt Jämtland iår. För första gången på ca 10 år ska jag göra nånting annat.. Det känns inget bra. Men jag får trösta mig med att jag ska åka upp nån annan helg.

Det blir ingen bild nu på morgonen, men visst har jag väl blivit bättre på det? Förut var det väl 1 av 10 som mina inlägg fick en bild. Nu är det väl 1 av 10 som den inte fick nån bild. Jag ska fortsätta så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0