Grattis Sara!

God morgon på er!
Idag är det den 7:nde April, då fyller min storasyster Sara år! Hon blir hela 25 år! :)

Ett födelsedagskort åt dig!

Ska snart ta och gå ut och knalla. Gud, vad jag längtar till den första maj! Då ska jag kolla måtten och se om det hänt något. Har det minskat, så kommer jag bli riktigt glad och vara riktigt sugen på att fortsätta. Men går det  uppåt så kommer kategorin "På väg mot bikinisäsongen" att försvinna. För inte är det kul att motionera, inte...

Det var ju Desperate Housewives igår. Undrar om Katherine ska bli lesbisk nu? Det verkade som det på slutet. Hoppas det!
Jävla snygg strippa, förresten! När man såg att hon var ute och promenerade och joggade, så fick man lite motivation att verkligen fortsätta masa sig upp klockan åtta. För jag tycker att det är mycket skönare att ligga kvar och sova till ca halv tio - tio..
Försökte hitta en bra bild från det jag menar, men hittade ingen..


Kommentarer
Postat av: Söstra

Hahahaha tack så mycket :D Vilket roligt kort!! :D <3

2010-04-07 @ 08:58:40
URL: http://coonsara.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0