Jag älskar te!

God morgon!
Idag är jag uppe tidigt. Jag ska till Linde idag och då behöver jag ha bilen. Så därför får jag kliva upp vid sex och åka med ner för att åka hem.
Vanligtvis brukar jag kasta mig på soffan och sova en stund till men idag ska jag inte göra det. För jag ska gå ut och gå!
Så här sitter jag med stora koppen med te och försöker vakna till lite mer.
Te är nog min favoritdryck. Det är i alla fall min bakisdricka. Te med mjölk dagen efter är ett måste! Finns det ingen mjölk tappar jag humöret för en stund.
Idag ska jag också försöka fixa om designen i den nya bloggen. Den här gången ska jag försöka få den riktigt bra så jag inte behöver byta på en stund. För det får jag lägga av med..
Men jag älskar nya saker. Det blir ju så tråkigt med samma saker hela tiden.

Inatt drömde jag att jag hittade kissarna ända borta vid bron i Frövi! Jag skulle inte vilja att de sprang ända där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0