Jag ca 3 år

Jag gick ut och joggade istället. Inte så värst mycket, men så mycket jag orkade i alla fall. Förstår inte varför jag har så fruktansvärt dålig kondis..? Jag rör ju ändå på mig. Kan bi andfådd bara jag går hem till mamma liksom. Nånting är "gälet"...!


Vad söööööt...! Jag när jag var liten. Typ 3 år. Nån som ville jävlas med morfar och drog på mig (plus alla ungar) den där tröjan. Han skickade väl tydligen några kort varje dag i, jag vet inte hur länge.. Morfar tycker väl inte om det laget. Leksand eller vad det nu är. Är inte så haj på sport. Vet inte ens om det är fotboll eller hockey. Bandy kanske?

Nej, nu är det dags för lite frukost. Skiter i gröten idag. Tar och kokar 2 ägg och äter en tallrik med yoghurt och müsli. Eller "mörsli" som jag uttalar det. Låter mycket roligare.


Kommentarer
Postat av: Mamma

HaHa, Hanna det är ett ishockeylag i elitserien, morfar håller på Färjestad........ Kram

2010-04-07 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0