Min datakatt

Har legat i soffan halva dagen känns det som. Vaknade ju som sagt med hövvevärk och vid tio-elva där nån gång la jag mig framför en film och skulle försöka sova bort värken. Vid ett vaknade jag av att filmen var i slutet och då klev jag upp. Men nu är den borta! Så det var skönt.

Har faktiskt gjort mig en ny blogg nu. Men kommer inte börja blogga på den än. Vill ha en ny webläsare.. Vet inte vad som är fel egentligen, men det är precis som att allt är för smalt så vissa saker måste flyttas neråt. När datorn gjordes om blev det den gamla internet-läsarn. Så min blogg ser inte bra ut i skärmen här hemma.
Dessutom måste Photoshop installeras igen så att jag kan göra min design.
Men jag talar om när denna blogg inte kommer uppdateras nåt mer.
Skönt med en sprojlans start!

Stina tycker om att sova med hövvet på datorn när jag sitter här. Hon är en riktig knäkatt, hon.

Men men, idag har jag bestämt att det blir en kycklingwok till middag! Jag skulle vilja prova med ris. Vi har alltid nudlar.

Videon med klickerträningen från veckan kommer upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0