Pizza i solen - trots min "diet"

Ooh, så onyttigt, men ooh så gott!
Satt ute i solen och glufsade i mig sista pizzan sen igår.
Vi köpte på Svea, nu när de nya har det. Det var faktiskt gott. Nånting var annorlunda, tomatsåsen kanske, men gott var det. Dessutom så gjorde de liksom ingen kant på pizzan. Jag beställde Calzone. De hade tagit bort den, men lagt dit tre remsor bröd uppepå. Det såg ut som en murra faktiskt, men det var en jävla god murra!
Men jag blev riktigt äcklad när jag skulle öppna andra burken med sallad. Det första man såg var ett hårstrå! Inte var det nån utav oss heller, för vi hade inte ens öppnat burken. Sånt äcklar mig riktigt ordentligt, så jag fick slänga hela salladen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0