Riktig sommarvärme!



Låg ute och solade i nästan en halvtimme alldeles nyss. Det var riktigt skönt och det var riktig sommarvärme.
En boggtjej som kallar sig för Bunny skrev en gång att hon brukar sola med olja och att det ska göra så att man lättare blir brun. Jag som har såna problem med att lyckas med det på benen, provade det idag.
Jag provade bara en kvart för att jag har hört att man lätt bränner sig, och på den kvarten hände ingenting i alla fall.


Har varit i Linde nu. Vi fortsatte kolla på den där filmen jag skrev om förut. Bra koll de har alltså, förra veckan fick ala ett mejl om att man skulle skriva upp sina spontanansökningar till idag och ta med sig. Den kollade hon inte ens, utan vi fick nya. Tror inte de vet ett skit vad de håller på med.

Men från att jag kom hem imorse till att jag skulle åka vid halv elva, så har jag setat och gjort om en design som jag ska ha på nya bloggen. Än så länge är jag rätt nöjd. Tror att det bara är headern kvar. Men den tar jag antingen imorgon eller nån annan dag. Vill ju ha nån ny bild som jag kan ha där i. Får väl sminka upp mig och stå och posa här själv nån dag. 

Nu blir det pizza i solen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0