Smått ångest!

God morgon!
Igår var vi hem till Roffe & Gunilla på påsklunch. Det var ett riktigt stort gäng där, långbordet var dukat. Det blev några nubbar och mååånga groggar, jag drack till och med öl! Idag har jag lite fylleångest faktiskt.. Hatar dagen efter, för man kommer ju på alla korkad saker man sagt. Inget elakt alltså, men det är ju så pinsamt.. Usch!

Idag ska vi åka hem. Blir väl senare på eftermiddagen skulle jag tro. Vi ska dit bort igen först och käka lunch. Blir nog påskmat, om jag får gissa. Kommer skämmas arslet av mig! I nyktert tillstånd är inte jag så pratsam mot folket här. Jag kan liksom inte slappna av. Sen när man börjat känna av alkoholen, så pratar man som fasiken! Nu idag när man kommer dit igen, kommer jag ju inte göra det och det är det som är så pinsamt! Det är det min fylleångest handlar om!

Men men, det ska bli skönt att komma hem till pissarna! De blir nog lika glad som jag, att se de. Så de är nog extra gosig idag/ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0