Arbetsförmedlingen och bilkrångel.

Ja Sara, precis. Måste ha varit så. ;) Hehe

Ja, hallå! Klev upp 6 iag igen. Så jag har alltså gjort det 2 dagar i rad nu, och jag tror seriöst att jag håller på att dö! Ska bli skönt med sovmorgon imorgon! Varför sa jag att jag kunde kliva upp och elda vid just den här tiden för...?
Dessutom klev jag upp med en gnutta huvudvärk, så det gjorde hela saken bara ännu värre. Sen krånglade elden igen och ville inte brinna.. Usch, fy fan!
Jag hoppas jag aldrig får ett sånt där riktigt svensson-jobb då man får kliva upp klockan sex 5 dagar i veckan. För då lämnar jag nog detta jordeliv. Det som gör en så motiverad att verkligen starta hela firman. =)

Ska åka in till Linde vid 10-tiden. Ska på Arbetsförmedlingen och lämna in blanketten. Så jag ska låa Jockes bil.
Apropå det!
Vi åkte ju in till Örebro igår för att handla lite, så vi klarar oss till lönen kommer. Då skulle jag köra hem. Då typ låstes ratten lite halvt så att det gick skittrögt att styra. Så jag stannade så att J fick köra istället. Men han fick också stanna efter en liten liten stund. För nån fläktrem eller nånting hade hoppat av. Nån rem var det i alla fall. Så Thomas fick komma och bärga hem oss. Jävlar i havet, vad vi frös. Dessutom var vi skithungrig båda två. Jag hade bara ätit frukost också.

Nehe, nu ska jag läsa bloggar och hoppa in på Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0