Avatar i 3D

Hallå!

Var hos Sara & Anders i förrgår, till igår. Vi var ju på Avatar i 3D. Det var riktigt häftigt. :P
Sen under reklamen kom det en reklam om Voddler.

Hanna: Vad fan är Voddler egentligen?
Sara: Det är som Spotify, fast med filmer.
Hanna: Vad är Spotify?
Sara: Man streamar musik.
Hanna: Vad är streamar?

Haha! :D Det är ungefär som

Sara: Eight.
Hanna: Eat?
Sara: Eight!
Hanna: Ate?
Sara: ÅTTA!!
Hanna: Ota?

HAhahaha :D Ja, fy fan, vad kul man kan ha! :D


Ajja, men nu är man ju hemma igen, och eldar... Ska käka min frukost nu. Orkar inte cykla, har verkligen ingen lust. Har bestämt mig för att, nån gång i framtiden, snart hoppas jag, ska jag ta en åtta-veckors Anna Skipperdiet. =) Så man får ordning på kroppen, så som jag vill ha den. Att få bort en svullen buk går väl inte om man käkar skitmat i alla fall.

Nehe, bloggar och Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0