Avatar i 3D

Hallå!

Idag slapp jag kliva upp kl 6 för att elda. Det var visst inte så jättekallt inne så jag fick sova några extra timmar. Och det var riktigt skönt, må jag säga. Vaknade halv 11.

Imorgon ska jag följa med Sara och Anders på bio i Katrineholm. Vi ska se Avatar i 3D. Ska bli kul, har bara sett två stycken 3Dfilmer och det var på Liseberg. Var väl bara jättekorta filmer om nån grotta och den första kommer jag inte ihåg vad det var. Ska bli kul.
Dessutom ska jag sova kvar hos de sen.

Idag skulle jag verkligen behöva sammsuga här hemma. Det ligger lite smuts här å var. Speciellt efter att veden har varit här inne. Det smutsar ner riktigt mycket.

Nehe, nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0