Bakning och Dolph Lundgren

Goddagens!

Igår kväll bakade jag två stycken kakor här hemma. =) Pepparkakssockerkaka och en morotskaka. Sockerkakan blev ett expriment eftersom vi bakade den i en vit oval skål jag fick av Sara för nåt år sen, som hon tyckte jag skulle göra potatisgratäng i. =) Hade man varit en pyssling hade man kunnat klättra på kakan eftersom den reste sig jättemycket. Men god blev den!
Morotskakan skulle ju ha glasyr på, eller vad det heter. Men kakan var nog för varm, för glasyren smälte och försvann. :| Så den smakade bara socker typ. Jäkla skit! Precis innan hade jag stått och skrytit för J hur duktig jag är på att baka dessutom. :S



Kollade på film alldeles nyss. Command Performance med Dolph Lundgren. Den var sådär. Dålig var den väl inte, men den gick att titta på. Jag som inte gillar actionfilmer och skjutfilmer så jättemycket. Då ska de vara ruskigt bra om jag ska se på de. Typ True Lies. Men de som gillar sånt tycker säkert att den här är bra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0