Färdig design

Nu är jag färdig med nya designen. Blev en väääääldigt enkel sådan, orkade inte försöka göra nåt avancerat, plus att jag orkar inte se de där bilderna i en till desing. ;) Måste bli bättre på att ta nya kort, för jag har väl inte knäppt ett nytt kort på mig sen, jag vet inte när..
Men designen kommer upp på Måndag, då är det den första Februari och då låser jag upp bloggen igen. Nåt nytt, nåt fräsch, nåt.. ja...

Om exakt en vecka sitter jag äntligen i infrationssalen för att starta eget. Och förmodligen antecknar jag som satan så det göder i pennan. Jag har bestämt mig för att skippa i själva kursen och försöka sparka igån efter träffen. Får fråga det jag vill veta där istället. Jag ska starta en webshop och sälja kläder, så hur jävla avancerat kan det vara? Det som jag kan tänka mig är svårast och krångligast är nog bokföringen, men det ska jag ha hjälp med så det är väl ingen konst. ;)
Nej, jag ska ringa banken den 5:e!

Nehe, nu ska jag ta och hitta på nåt annat.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0