Gårdagens köp

Var ju in till Marieberg igår. Var inne i 4 timmar :S Men jag gjorde ett köp jag med, nämligen en foundationborste från Kicks. Kostade 100 kronor exakt. Provade den när jag kom hem och jag blev riktigt nöjd. Blev ett bra resultat, plus att det var superenkelt att applicera foundationen. Så den ska jag fortsätta att använda.

Sen är jag inte säker, men jag tror att man rengör den med bara lite diskmedel. =)

Jag kör på lite budgetborstar, kollade på en borste från Make-UpStore och den kostade ju liiiite mer. 235 tror jag den kostade. Så jag tog den billigare och jag tror faktiskt att de funkar precis lika bra. Det har väl bara med märket att göra egentligen. Plus utseendet då.


Men men, var hos Nina och Jocke igår kväll. Hade ni gissat på nånting sånt, så hade ni alltså rätt. =)
Ska fondue-a ikväll. Det ska bli gott. Det är nog min nya favoritmaträtt. Man ska ju inte ha bråttom om man ska käka det, men guuu så gott. =) Speciellt om man kör med nötkött, då är det extra gott.
Jag riktigt känner hur jag får extra mycket spott i munnen, bara av att tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0