Helveteshus!

Hallå!

Jävla skitdag säger jag bara! Vattenhelvetet frös eller vad det hålls på med idag. Nån vattenmätare som sprängdes. Så vatten hade vi inget, tvättmaskinen tömde inte ut vattnet och det går (eller gick) inte att gå på toa. Har inte ens fått morgonpissa än. Och jag har varit vaken i en och en halv timme..
Så tvätten hängdes upp ovanför handdukar och droppskålar. Skitbra. Fan, kan han inte köpa ett hus som fungerar för?!

Men men, nog med klagomål. Igår var en kväll som vilka andra som helst. Nina och Jocke var här som vanligt. Jag behöver snart inte skriva vad som händer på helgkvällarna. Ni vet nog ändå!
Vi käade och kollade på Lets Dance. Willy var bäst.... Men jag var pisstrött, hann inte sova en skvätt förrän de klampade in genom dörrn.

Nej, jag är på dåligt humör idag, som det kanske märks! Skriver nog inget mer idag!
Jo, vi ska käka oxfilé hos Thomas ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0