Imorgon kl 6

Har nyss tryckt i sig lite käk. Blev vårrullar för mig. Gott gott.

Imrgon börjar J att jobba igen. Så då blir man själv hemma på dagarna. Hoppas att jag sover riktigt gott inatt, för imorgon ska jag upp klockan 6! Ska nämligen kliva upp och elda då så att inte elräkningen blir alltför skyhög. Men huvaligen vad trött jag kommer vara..

Ska passa på att städa huset imorgon också. Ska städa ur all ledighetssmuts! Ser ut som ett helsicke här hemma.
Sen på fredag ska jag in på Arbetsförmedligen igen för att lämna in en till blankett. Måste kopiera de så att jag har några till. Fick ju bara 2 hemskickat och nu har jag bara 1 kvar. Den jag ska lämna in.

Men nehe! Hörs väl utav imorgon bitti igen, kl 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0