Lugn lördagkväll

Gomåra!

Vaknade vid halv tolv idag. Skönt att sova lite.
Igår var det jättelugnt här hemma. Nina och Jocke var INTE här, vi var helt själv. Fan, vad skönt! Vi satt och kollade lite på Don't be a menace. Men den var skitdålig, så jag somnade till en snabbis, sen gick vi och la oss. Försökte kolla lite på den idag till frukosten, men den blev inget bättre ändå.

Men idag är det söndag igen. Ny vecka imorgon. Då är det dags att börja motionera lite igen. Men det är ju så tråkigt..

Fasiken, vad jag längtar till Juni nu. Eller Maj i alla fall, så att man kan börja sola igen. I år ska jag fasiken bli solbrun. Ska verkligen ligga och kämpa! 3 timmar om dagen. Nej, skoja bara!

Nehe, nu ska jag ta och slita mig härifrån.

Jo, förresten! Jag har gett mig själv ett löfte nu! Från och med i fredags (tror jag det var) ska jag lägga av med att inte göra nåt med håret. Tidigare har jag alltid varit för lat för att dra igenom plattången genom håret, eller våffla "rötterna", men nu ska jag börja med det. Har ju alltid dragit upp håret i en knul, men då blir håret så platt och slickat och jättefult. Det är ju pinsamt! Så jag ska börja platta håret efter varje hårdusch. Så att man ser ut som en "bäjb-äh"! ;) Och det här löftet ska jag tametusingen hålla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0