Måndag

Morrn morrn!

Har nyss dragit i mig lite frukost. Sitter och myseldar lite. Behöver ju inte stormelda eftersom det inte är så värst kallt ute.

Jäklarns vad Gustav var borta länge idag. Han gick ut kl 6 och kom hem igen typ vid 11. In och åt och sen ville han ut igen. Men då börjar han ju skrapa på dörren och då vill jag inte släppa ut honom. Han ska sluta med det tycker jag. Men ju längre tid jag "struntar" i han, desto mer hysteriskt skrapar han. Både på dörrn och på fönstret. 
Blev nästan rädd en stund att nån jävel har börjat mata honom nånstans. För han blir borta bara längre och längre..

Annars då? Jo, jag sitter och väntar på att få svar från nån brulla på mejlen. Om en starta-eget-kurs. Får väl ta och ringa, för de tar sån tid på sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0