Min juckapalm

Halloj!

Nu är man hemma igen. Lånade ju Jockes bil, så jag gick dit och hem. Jäklar, vad jag frös när jag skulle hem. Så hem fort som fan och satte eld i brasan igen. =) Men det tar ju sån lång tid innan den börjar alstra värme som tusan..

Fan, vilken tid det ska behöva ta att få en liten underskrift. Det var 3 pers före mig och jag fick vänta en timme. De första 45 minutrarna hände inte ett skit, det var som om de gått på lunch eller nåt.. Idioter.


Har ju en sån här blomma i stora rummet. Typ juckapalm eller nåt. Nej, vet inte vad den heter, men den är rätt stor och buskig. Det finns 3 såna blommor i en och samma kruka. Olika storlekar då. Den minsta har typ dött eller nåt, den ser ganska kul ut.



Vette fan vad som hänt, han kanske står för kallt, eller så han nån matat den med öl eller nåt. Får väl flytta på den. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0