Min prydnadshund

Fy fasiken, vad jag inte var sugen på att städa idag. Tog hur lång tid so helst att få mig själv att göra nånting..  Hatar att städa när man inte är sugen på't. Men när man vill är det helt okej. =)

Min underbara älskade kissar har ett antal gånger haft ner den här söta prydnadshunden på golvet så att huvudet lossnat och det blivit splittror å hej å hå i den.



Har limmat ihop den ett antal gånger så jag tror fan snart det inte finns nåt att limma i snart.



Men antar att den har sin charm på så vis också. =) Ett minne i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Söstra

Men du gillar ju hundar, och du gillar pussel - så katterna ville väl vara snäll mot dig och ge dig både och :D

2010-01-07 @ 16:13:19
URL: http://coonsara.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0