Nu har jag sugit klart!



Sådär ja! Nu har jag städat färdigt för idag. Vad duktig jag känner mig. Bara cyklingen kvar nu då. Ska bara smälta maten liiite till innan jag sätter igång.
Man är mer sugen på att aktivera kroppen när lite av dagen har gått. Kanske funkar bättre så här då?

Senare ikväll ska jag ta och måla om mina naglar. Just nu sitter det svarta nagellacket på. Ska ta det blå eller lila sen. Det bestämmer jag när jag ska måla. =)

Fan, kan vi inte snabbspola fram till fjärde Februari? Så jag kan få gå på informationsträffen? Undrar egentligen om inte det räcker så? Hon sa att man får reda på väldigt mycket på en sån träff, den är ju ändå på tre timmar. Då kanske man kan börja sparka igång efter det och skippa att ta en kurs också. Dessutom har jag inte råd med det och det verkar som att kurserna kostar pengar. Vilket jag faktiskt hade räknat med. Får se sen när jag åker hem ifrån träffen och se om jag blev mycket klokare på det.
Jag får skriva upp alla mina frågor jag har och fråga henne. För nu baske mig vill jag börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0