Ny design

Nu har jag tagit bort julheadern och satt dit en ny.
När jag fixar ny design på loggen så märker jag verkligen hur dålig jag är på att ta nya kort. Jag kör med samma kort hela tiden. :/

Jag cyklade faktiskt aldrig imorse. Är inte så speciellt sugen på det klockan 6.. Så jag ska ta och käka lite mat och vänta i en timme eller två, så ska jag sätta igång sen. Cykla och lite sit-ups! Jag vet att många säger att det inte är bra för ryggen, men det shiter jag i. Hittills har jag ingen taskig rygg och jag har kört sit-ups många gånger i mitt liv. =)

Kollade på Män som hatar kvinnor igår kväll. Blev nästan illamående där några gånger. När hennes förmyndare (heter det så?) tvingade henne att suga av honom för att hon skulle få sina pengar. Sen när hon skulle filma honom, så våldtog han henne igen. Förmodligen i arslet, för hon kunde inte sitta sen. :S Usch, vad jag hatar sånt..
Det var bra gjort när hon band fast honom och "hårdtryckte" in en dildo i röven på honom. ;)



Mina pluttar har några favoritställen att sova på. Bland annat på tvättställningen och i agilityröret. Och här *pekar på korten*! De tycker nog också att det är lite kallt ute för de älskar att ligga och mysa framför brasan. Stina, speciellt, blir ju alldeles glödhet i pälsen när hon legat eller suttit där en stund.
Gustav kan ligga och sova i sängen i flera timmar innan man märker vart han är nånstans.
Det är mina pluttar, det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0