Slingat!

Jo Sara, jag hade gjort den själv. ;) Målade den i paint. Tog hur lång tid som helst, men kul var det. Sen så brukar jag faktiskt inte "splasha" in Stina i väggen sådär, ville bara få in lite humor. ;) Tyckte faktiskt själv att den blev ganska rolig.

Har precis haft Elin här. Jag slingade håret på henne. Hon hade ju nyss färgat håret mörkbrunt typ, sen drog vi i lite ljusa slingor i det. Det blev riktigt snyggt tyckte jag. Har dessutom aldrig slingat hår med mössa förut, så jag blev riktigt nöjd. Hade ju en sån där snygg Stina-i-Tjorven-och-Moses-mössa och jag tog hårslingor ur alla hål. Riktigt snyggt!

Sitter annars och är smällmätt! Käkade fläskkarre med nån gräddsås och nudlar. Jag var ju aldrig hungrig riktigt, så nu är jag skitmätt!

Nehe, ska ta och skutta in i duschen en snabbis.
Hörs i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0