Som ett barn på julaftonsmorgon

God morgon!

Shit, vad jag är trött alltså! Men man vaknar väl mer å mer, men det känns bakom ögonen.

Upp kom jag ju i alla fall. J och jag kollade lite halvt på Into the blue 2 igår och då skulle ena killen väcka sin tjej genom att på knä hoppa i sängen ovanför henne, som ett barn på julaftonsmorgonen. Det tyckte J var en bra väckningsmetod, för att han vet att det inte är lätt att få mig att kliva upp vid den tiden. =) 
Så det var bara att kliva upp och elda. Men det var inte lika kallt inne och ute nu på måran. Typ 13-15 minus ute och 18 inne. Jo, det är kallt, men det är varmt jämfört med tidigare dagar. Hoppas det blir lite lite varmare. Det får gärna vara 5 minus, men inte kallare än så! För då måste man elda så in i helvete, plus att hädanefter vill jag inte kliva upp 6. =) Även om nu J aldrig ens bad mig.

Men sitter här, lyssnar på elden som sprakar och tv:n på full sprutt och dricker en stooor kopp te att vakna lite extra till. Snart dags att slänga in en pinne till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0