Sött te..

Igår så var ju Nina och Jocke här, så fick de smaka på det vi bakade. Då skulle J och jocke dricka kaffe och jag och Nina te. Inne i köket hällde jag i socker i både min och Ninas kopp, för att slippa ta ut sockerskålen i stora rummet. Men den åkte med dig in i alla fall.
Sen hör jag Nina säger "är det nån mer som ska ha socker?"
Då hade hon hällt i mer socker och det såg inte jag. Jag bah "Äh, jag säger inget, hon kanske inte märker nåt"
Sen säger hon sen "Det här teet behöver man nog inget socker till, det var så sött ändå!"
Det var rätt kul tycker jag. Jag hade ju i en halv kaffeskopa i, sen plus det hon hällde i då.

Nehe, det var bara det jag skulle skriva. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0