Svart öronvax

Tjolahopp, tjolahejsansa!

Nu har et varit lite dålig uppdatering här. I fredags kan ni aldrig gissa vilka två som var här..? Nej, tänkte väl det.. Det blev lite mycket vin, för min del, vilket jag lite smått ångrar. Men jag hade kul, så jag har bestämt mig för att skita i att skämmas..

Igår blev det riktigt lugnt. Inte en droppe för min del, ingen Jocke och Nina här, utan vi var helt ensam. Och det var fruktansvärt skönt! Synd bara att jag mådde dåligt och gick och la mig bara.. Fick hövvevärk och känslan man får när man har feber, eller början på magsjuka. Men idag är det bättre.

Ska ta och börja rengöra öronen på katterna nu också. De har typ svart öronvax. :S Vet att det kan vara öronskabb, men ska försöka tvätta så gott det går. Det KAN ju vara nåt smuts. Har hört att utekatter kan bli smutsig i öronen.. :|  Så får se om det hjälper eller inte. Om inte så är det väl bara att köpa nåt medel och droppa i.

Nehe. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0