Te utan socker

God morgon, alla ni 4.

Usch, vad jag hatar att inte kunna somna om när J åker till jobbet. Man är trött först och skulle inte ha några som helst problem att somna om, men sen när en övergosig katthona kommer in i sovrummet, så piggnar man till ganska fort. Hon lyckades inte idag, men brukar alltid försöka att trycka in sin näsa i min näsborre, det hårdaste hon kan och sen stryka åt sidan, så som katter gör.
Jättegulligt? Jo, kanske det är, men inte klockan 6 på morgon och jag inte ska upp.

Jag brukar alltid knuffa bort henne, för matte är inte speciellt på goshumör så tidigt, då försöker hon väl med husse istället. Han sa att han låg och klappade henne en timme ( !! ) en natt och hon fick ändå inte nog! Det är nåt jag aldrig skulle göra. :P Inte ens 1 minut.

Men men, sitter och äter lite frukost. Har teet kvar. Provade att dricka te utan socker idag. Så illa var det faktiskt inte. Lite annorlunda smak, men inte äckligt. Så jag skippade sockret helt. Får göra en "sockerutrensning" på kroppen nu, så kanske svullnaden går ner, plus äta på halvt bestämda tider, små portioner och jävlar i helvete, sätta igång med motionen!! Har inte gjort det en enda gång den här veckan *rycker mig jävligt hårt i örat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0