Våffla med macka

God kväll! =)

Har precis ätit en våffla och en knäckemacka. Maten tidigare idag mättade inte för hela kvällen. så nu står man sig till imorgon.

Ska försöka att försöka cykla på eftermiddagarna/kvällarna istället. På morgon har jag absolut ingen lust, för då är jag så trött och dryg. Det är framåt nu som man känner att "Fan!".
Usch, vad jag tjatar om att jag ska försöka igen och sen ger jag bara fan i det. Synd att man måste elda också, annars hade ju promenader varit ett alternativ. Jogga vill jag inte göra så länge det är kallgradigt. Då får jag bara ont i halsen. I vår ska jag tamefan lägga av med det här velandet och göra som jag säger! Jag är som en liten jävla ungjävel som bara gör som jag vill. Fast jag gör inte som jag vill.... :/

Kollade nyss på Grannfejden. Vilken jävla irriterande tjurkärring! Fattar inte hur Arsberg (stavas??) och hans kompis står ut med det programmet. Jag skulle göra mig osams med de som försökte bli sams.. Bara för att jag störde mig så mycket på de. 

Nej, nu ska jag ta och kolla på nåt annat. Nåns blogg kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0