Vanishchockade brallor

Tjabba!

Igår skrev jag inget, nej.. Var på uruselt humör.

Nina och Jocke var här i lördags också. Vilken överaskning va? ....

Idag fick jag smått lust att börja på en ny bloggdesign. Igen! Måste ha nåt nytt och fräscht när jag låser upp den. ;)
Ska göra den i en testblogg först och se om den ser bra ut. Det jag har nu tycker jag inte om.. :S Jag har mycket att lära i Photoshop. ;)

Fan, när jag städade i torsdags så "skrewade" jag upp två saker. Toalettringen och mina nya byxor! :O
För det första skulle jag göra rent toan. Jag hade ju dränkt in den med klorin som jag skrev här. Så jag skrubbade rent toaringen först och skulle ta bort den för att skölja av den i duschen. Pluggarna som håller fast själva ringen i toan är gjord i PLAST! Så ena pluppen gick av. Jävla skit! Så jag fick limma ihop den, men det höll inte. Vet inte folk inte kan sitta still på toan så att ringen ruckades och att limningen gick av igen..
Men sen var det ju en sak till ju. Jag glömde byta om till ett par skräpbyxor och hade mina nya mjukisbrallor på mig. Så när jag stog och skrubbade rent toan så råkade jag dutta benen mot toan, som var dränkt i klorin! Och direkt, så blev det två snygga röda klorinfläckar på mina svarta brallor!   * @#/&%!!! *
Försökte Vanish-chocka de för att få bort fläckarna, men det funkade såklart inte..

Men nehej, dags att borsta tänderna nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0